Op naar een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Anne-Sophie Brand - WaarBenJij.nu Op naar een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Anne-Sophie Brand - WaarBenJij.nu

Op naar een nieuw avontuur!

Door: Anne-Sophie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

25 Juni 2016 | Nederland, Geleen

Hoi lieve volgers,

Voor sommigen een grote verrassing, mensen die me goed kennen zagen het al aankomen. Een poos terug begon het toch weer te kriebelen om een reis te maken. Wat na het Suriname-avontuur met name bij dromen bleef, wordt nu toch echt werkelijkheid.

Samen met vriendin Robin, waarmee ik al eerder 3 maanden in Suriname heb gewoond, zal ik voor minimaal 1 jaar gaan werken in het onderwijs. Hoe fijn is het om dit avontuur te mogen beleven met iemand waar je op kunt bouwen, iemand die je kent, waarvan je weet dat ze er voor je is op moeilijke momenten, maar ook waar je mooie herinneringen mee maakt!

Ik ga werken op een kleine basisschool in Sint Nicolas, waarschijnlijk in groep 5 of 6. Hier volgt later meer over. Ik weet immers zelf niet heel veel meer! De eerste 2 maanden wonen Robin en ik op een resort in Noord, het toeristische en leukste gedeelte van Aruba. Vanaf die woonplek gaan we ontdekken of het een geschikt thuis is voor het komende jaar.

Op dit moment zijn alle voorbereidingen in volle gang. Mijn woning in Nederland wordt onder verhuurd en een hele waslijst van een to-do list achtervolgt me de hele dag. Mijn werk bij mijn kleutergroep in Nederland gaat gewoon door en ik probeer mijn ritme en structuur vol te houden. Soms een lastige opgave, maar met het idee dat ik over een paar weken met mijn billen in het witte zand lig met een cocktail, komt dat wel goed!

Op 22 juli is mijn laatste werkdag en een week later vlieg ik 8000 km verderop naar mijn nieuwe thuis, Aruba.

Ik ben van mening dat dit 'mijn tijd' is om te gaan, om te ontdekken, te vliegen, te zoeken en te vinden, te ervaren, te leren en misschien wel het belangrijkste, te ontwikkelen. Te ontwikkelen tot een zelfstandige, onafhankelijke, sterke jonge dame die haar eigen keuzes maakt en dromen naleeft!

In the end, we only regret the chances we didn't take.

Heel veel liefs, Anne-Sophie

  • 25 Juni 2016 - 22:12

    Vera:

    Nou dit vind ik dus al heel goed van jou.....wat kan jij dit goed onder woorden brengen. Anne Sophie hier kom je alleen maar rijker van terug! Ik vind het heel leuk om te volgen...en voorlopig ben je nog niet van je Nederlandse collega's af!
    Erg leuk dat je ons mee laat delen in je nieuwe avontuur!
    lief Vera

  • 26 Juni 2016 - 00:47

    Marleen:

    Hoop dat dit avontuur je alles brengt wat je ervan verwacht.
    Heel veel geluk

  • 26 Juni 2016 - 21:11

    Laurens:

    Sluiten ons helemaal aan bij de woorden van Vera.
    Verheugen ons al op je dagboek, Super Sophietje!
    X Monique & Laurens

  • 14 Juli 2016 - 17:02

    Margo:

    Lieve Anne-Sophie, dat is nog eens duidelijke taal. Je bent heel veel van plan. Geweldig. Heel goed van jou en ik wens je alle geluk toe. Natuurlijk ook een hele fijne, boeiende tijd. Werken, op welke manier dan ook, maar vergeet niet te genieten. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen, verheug me erop. Ik blijf je volgen.
    Liefs Margo

  • 24 Juli 2016 - 16:02

    Nathalie:

    Hoi Sophietje, ik heb me aangemeld en vind het heel leuk en verheug me al op je verhalen. Dit is een mooie ontwikkeling voor jezelf en hoop dat het je brengt wat je ervan verwacht. Liefs buuf

  • 28 Juli 2016 - 18:22

    Manuela:

    Hallo anne-Sophie,

    Morgen vertrek je naar Aruba. Heel veel plezier en geniet er lekker van. Zo'n mooie kans moet je met beide handen aannemen....
    En natuurlijk heerlijk genieten.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geleen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2016

Glitterjurken en stropdassen

05 Oktober 2016

Enjoy the little things in life.

26 Augustus 2016

Eerste schoolweek

12 Augustus 2016

Inburgeren

01 Augustus 2016

Aangekomen op ONE HAPPY ISLAND
Anne-Sophie

Actief sinds 25 Juni 2016
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 9073

Voorgaande reizen:

25 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: